Internetes rendelések átlagos feldolgozási idejének rövidítése

Egy nagy csomagküldő vállalkozás az Internetről érkező megrendeléseket dolgozza fel, és a megrendelt termékeket postai csomagküldés segítségével juttatja el a megrendelőkhöz.

A piaci versenyben nagyon fontos a rendelés kézbesítésének gyorsasága, amit a legkönnyebben a rendelés belső feldolgozási idejének a rövidítésével érhettek el. Ennek érdekében a a WITNESS szimulációval elemezték a belső feldolgozási folyamataikat, és a feldolgozáshoz szükséges, elsősorban emberi erőforrásokat. A dolgozók feladat kiosztásának egyenletesebbé tételével és a kihasználási százalék növelésével a megrendelések postázásáig eltelt átlag idő jelentősen rövidült, amivel a vállalt szállítási időket is sikerült lecsökkenteni.

A rövidebb szállítási határidő eredményeként érezhetően megnövekedett a rendelések száma is, ami azt mutatja, hogy az internetes vásárlók a szállító cég kiválasztásában fontosnak tartják a rövidebb határidőket, és ez a döntésük egyik fontos szempontja.